Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan käyttöehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Poikain Parhaat Oy Ltd (Y: 2791153-3). Tuotteita myydään verkkokaupan kautta yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (14% tai 24%). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hinnat ja toimituskulut ovat näkyvillä verkkokaupassa. Tutustuthan ehtoihin ennen verkkokaupasta tilaamista.

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.12.2020 alkaen.

Yhteystiedot

Poikain Parhaat -verkkokauppa
Poikain Parhaat Oy Ltd
Y: 2791153-3
Rasulankatu 3
33730 Tampere
www.poikainparhaat.fi
[email protected]
050 430 9611

Asiakaspalvelu

Poikain Parhaat Oy Ltd
Rasulankatu 3,
33730 Tampere
www.poikainparhaat.fi
[email protected]
050 430 6911

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan tarjoamien maksukanavien kautta. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä saatuja yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Painamalla “Osta”- painiketta hyväksyt Poikain Parhaat -verkkokaupan yleiset ehdot.

Hinnat

Verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille. Voimassa oleva hinta on ilmoitettu verkkokaupassamme. Hinnat ovat euroissa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäverot (14% tai 24%). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus

Pyrimme käsittelemään kaikki tilaukset vähintään 72 tunnin sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaamasi tuotteet, tuotteiden hinnat ja laskun loppusumman. Maksupalveluntarjoaja lähettää erikseen vahvistuksen maksutapahtumasta. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö ja säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkista aina, että saamasi paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitustavat ja -kulut

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan toistaiseksi vain Suomeen.

Toimitamme kaikki lähetykset kirjeenä tai postipakettina lähimpään tai asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Pakettien säilytysaika noutopisteellä on seitsemän (7) vuorokautta.

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Toimituskulut riippuvat asiakkaan valitsemasta toimitustavasta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Verkkokauppa ilmoittaa automaattisesti, mitkä toimitustavat ovat valitulla ostoskorisisällöllä mahdollisia. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Noutopisteeseen toimitettavien pakettien toimituskuluja ei veloiteta, jos tilauksen arvo on yli 60,00€. Kotiinkuljetettavien pakettien toimituskulut ovat 4,90€, jos tilauksen arvo on yli 60,00€.

Toimitusaika

Toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Lähetämme tuotteet tavallisesti 2 - 5 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista.

Palautus- ja peruutusehdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palauttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja, elintarvikkeita ja hygieniatuotteita. Veloitamme toimitustavan mukaiset palautuskulut tuotteiden palautuksesta. Voitte käyttää palautuslomakettamme, tai ilmoittaa palautuksesta sähköpostitse asiakaspalveluumme.

Mikäli huomaat saaneesi väärän tai viallisen tuotteen, ilmoita asiasta viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected].

Tehdyn tilauksen voi peruuttaa, jos tilattua tavaraa ei ole vielä lähetetty tavarantoimittajalta asiakkaalle. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus mahdollisimman nopeasti sähköpostitse tai puhelimitse. Suoritamme maksun palautuksen sillä maksutavalla, jolla maksu on alkuperäisesti tehty. Teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Lunastamaton paketti

Täytäthän yhteystietosi (matkapuhelinnumero, osoite) tarkasti tilausta tehdessäsi. Mikäli tilattu paketti jää lunastamatta ja palautuu takaisin tavarantoimittajalle, kauppa raukeaa. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset sekä käsittelykulut 15,00€. Loppuosa palautetaan asiakkaalle.

Ongelmatilanteet / Reklamaatiot

Tarkasta saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu. Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse arkisin klo 8-16 asiakaspalvelunumeroomme 050-4309611.

Virheellinen tuote tulee palauttaa asiakaspalautusohjeidemme mukaisesti. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Poikain Parhaat -verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa etämyyntisopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään Tampereen käräjäoikeudessa.

Parhaita makuja, parhaista raaka-aineista.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram